دسته‌بندی

کلید و پریز ایران الکتریک
کلید و پریز ایران الکتریک

کلید و پریز ایران الکتریک

کلید و پریز ایران الکتریک  که به گونه ای طراحی شده اند که به طور یکپارچه با هر طراحی داخلی و خارجی مطابقت دارند،  با کلید و پریز ایران الکتریک می توانید فضای داخلی خود را تغییر دهید. ما طیف گسترده‌ای از کلیدهای ایده‌آل را برای خانه‌هایی با خود حمل می‌کنیم که هیچ گونه نگرانی از هرگونه آسیب یا جراحت الکتریکی ندارند. طیف محصولات ما شامل بهترین کلیدهای الکتریکی درایران است و نقش کلیدی در تسهیل کنترل بهتر، حفاظت و عملکرد صاف محیط خانه شما با ویژگی‌های نوآورانه مانند مواد طبیعی، سوکت‌های ضد آب و هوا یا حتی کلیدهای کم نور با تکنولوژی بالا را ایفا می‌کند.
 

کلید و پریز دلند
کلید و پریز دلند

کلید و پریز دلند

وقتی می خواهید خانه جدید خود را مبله کنید، میلیون ها چیز کوچک وجود دارد که به توجه شما نیاز دارند. هماهنگ کردن همه چیز در این مواقع ممکن است مانند یک کار طاقت فرسا باشد که در آن نتیجه همیشه مثبت است. راه اندازی خانه شما چیزی کمتر از یک کار طاقت فرسا نیست و نکات متعددی از مبلمان گرفته تا وسایل الکترونیکی و سایر تنظیمات مرتبط نیاز به توجه کافی دارند. اینجاست که نقش کم، اما حیاتی کلیدها و پریزهای برق برای سیستم قدرت شما مشخص می شود. این عوامل به عنوان پلی بین کاربر و دستگاه های الکترونیکی یا سیستم های متصل به آن عمل می کنند، زیرا کلیدها و پریزها برای راه اندازی و راه اندازی مهم هستند. 
 

کلید و پریز مهسان
کلید و پریز مهسان

کلید و پریز مهسان

کلیدها و پریزها نیازهای لوازم جانبی الکتریکی هستند که برای سیم کشی برق شما ضروری هستند.آیا برای اولین بار محصولات برقی را آنلاین می خرید؟ خوب، تشخیص اینکه به کدام نوع کلید و پریز برای خانه و محل کار خود نیاز دارید، می تواند دشوار باشد. هر نوع  از کلید و پریز هدف متفاوتی را دنبال می کند و دانستن این قابلیت های اساسی در کلید و پریز مهسان می توانید خرید آگاهانه ای انجام دهید. بنابراین، امروز توضیحی برای هر نوع کلید و پریز و کاربرد آن به اشتراک می گذاریم.

‌ بی متال چه نوع وسیله ای است‌ ؟
‌ بی متال چه نوع وسیله ای است‌ ؟

‌ بی متال چه نوع وسیله ای است‌ ؟

بی متال (BIMETAL)‌ برای  حفاظت از موتورهای الکتریکی و یا مصرف کننده هایی که به کنتاکتور متصل می باشند، استفاده  می گردد. در صورتی که  تغییری در  ولتاژ ورودی از سه فاز به دو فاز و یا جریان کشی بیش از حد صورت گیرد  بی متال عمل می کند  و فرمان قطع به کنتاکتور را اجرا می کند. ‌. اساس کار این رله ها بر پایه اختلاف ضریب انبساط طولی دو فلز می باشد.  بر اثر عبور جریان از بی متال‌، دو فلز گرم شده و طول آن ها افزایش پیدا می کند. از آن جایی که ضریب انبساط طولی یکی از فلزات بیشتر از دیگری می باشد. دو فلز با هم به سمت فلزی خم می شوند که ضریب انبساط طولی کمتری داشته باشد. در نتیجه مسیر عبور جریان کنتاکت ها باز و مدار را قطع می کند.

شرکت بازرگانی برق MEIT
شرکت بازرگانی برق MEIT

شرکت بازرگانی برق MEIT

شرکت بازرگانی برق و صنعت مغان که بعد از مدتی با نام تجاری MEIT در بازار شناخته شد از سال 1372 در خراسان به عنوان دفتر فروش سیم و کابل مغان فعالیت خود را آغاز کرده است. سهم عمده ای از بازار فروش خراسان به شرکت بازرگانی برق و صنعت مغان تعلق دارد.

123