دسته‌بندی

کابل شیلد دار
کابل شیلد دار

کابل شیلد دار

در محیط‌های‌ صنعتی  واداری که انتقال اطلاعات آن‌ هم به صورتی دقیق و عاری از هر گونه نویز از اهمیت زیادی برخوردار است؛ از کابل‌های مخصوصی با نام کابل شیلد دار استفاده‌ شده که با یک‌ لایه پوشش از داخل محافظت می‌شوند. علت شیلدارکردن کابل ها و سیم ها، حفاظت اطلاعات جاری  در کابل ها در مقابل تداخلات الکتریکی و مکانیکی است.
 

کابل مسی
کابل مسی

کابل مسی

کابل ها و سیم ها دو جزء جدایی ناپذیر از زندگی پیشرفته امروزی هستند. این سازه ها در همه مکان ها و بخش ها مورد استفاده قرار می گیرند. انسان از صبح تا شب با انواع و اقسام سیم های برق و کابل ها در ارتباط است. سیم ها و کابل ها انواع مختلفی دارند و با متریال گوناگونی نیز ساخته می شوند. بهترین متریالی که برای این محصولات الکتریکی در نظر گرفته می شود از مس است. سیم مسی و کابل مسی جزو محصولات خوب و باکیفیت الکتریکی محسوب می شوند. به جهت اهمیت سیم ها وکابل ها قصد داریم در مقاله حاضر درباره این محصولات به خصوص کابل های مسی با شما صحبت کنیم.

کلید و پریز ویرا
کلید و پریز ویرا

کلید و پریز ویرا

کلید و پریز ویرا تولید کننده کلید و پریز ، در زمینه تولید کلید و پریز فعالیت می کند و به عنوان تولید کننده برتر توسط موسسه استاندارد ایران معرفی شود. با تلاش متخصصان و پشتکار مدیریت آن ،فعالیت و تجربه و به دلیل استفاده از بهترین مواد اولیه، بکارگیری پتانسیل های متخصصان و ارائه کیفیت برتر متناسب با نیازها و خواسته های مشتریان و جامعه، کلید و پریز ویرا به عنوان یک شرکت درجه یک و نمونه در زمینه صنعت کلید و پریز شناخته میشود.

کلید لمسی نستک
کلید لمسی نستک

کلید لمسی نستک

پیشرفت علم و تکنولوژی در همه جنبه های زندگی بشر به خصوص در امر ساختمان سازی تأثیر بسزایی داشته است. وسایل و تجهیزات مدرن و خانه های هوشمند بخشی از مدرنیزه شدن ساختمان ها و تجهیزات آن است. کلیدهای برق به عنوان یکی از وسایل پرکاربرد در بخش های مختلف از اهمیت بالایی برخوردارند. به همین دلیل کلیدهای لمسی با برندهای گوناگون در بازار عرضه می شود که یکی از آنها برند نستک (Nestech) است. کلید لمسی نستک در شکل و مدل متفاوت گزینه مناسبی برای خانه هوشمند محسوب می شود. 
 

123