دسته‌بندی

کلید و پریز ویرا

کلید و پریز ویرا تولید کننده کلید و پریز ، در زمینه تولید کلید و پریز فعالیت می کند و به عنوان تولید کننده برتر توسط موسسه استاندارد ایران معرفی شود. با تلاش متخصصان و پشتکار مدیریت آن ،فعالیت و تجربه و به دلیل استفاده از بهترین مواد اولیه، بکارگیری پتانسیل های متخصصان و ارائه کیفیت برتر متناسب با نیازها و خواسته های مشتریان و جامعه، کلید و پریز ویرا به عنوان یک شرکت درجه یک و نمونه در زمینه صنعت کلید و پریز شناخته میشود. برخورداری از استانداردهای شورای اروپا، فعاليت به عنوان آزمايشگاه همكار براي بررسي و آزمايش كليدها و پريزهاي توليدي شركتهاي ديگر و تاييد گواهي محصولات اين شركت توسط استاندارد ملي ايران، همگي دليلي بر اين مدعاست. تولید محصولات با کیفیت و ارزش گذاری برای محیط زیست از اولویت های این شرکت می باشد. سوکت ها و کلیدها را می توان هم در داخل و هم در فضای باز قرار داد. مجموعه تخصصی ما از پریزهای فضای باز به گونه ای طراحی شده اند که در برابر آب و آب و هوا مقاوم باشند تا بادوام باقی بمانند و از ایمنی کاربران محافظت کنند. ما مطمئن هستیم که سبکی متناسب با نیاز خود پیدا خواهید کرد،

Image

کلید و پریز ویرا چیست؟

پریز برق وسیله ای است که به تجهیزات الکتریکی اجازه می دهد تا به منبع تغذیه اولیه متصل شوند. سوکت ها ممکن است در درجه بندی ولتاژ و جریان، شکل، اندازه و نوع کانکتورها متفاوت باشند. به طور کلی، اینها در تنظیمات 2 پین، 3 پین و 5 پین با درجه جریان 6A-25A موجود هستند.
آیا نصب برق جدیدی را شروع می کنید؟ یا وقت آن رسیده است که مدل قبلی خود را جایگزین کنید؟ پس برنامه ریزی ضروری است. در نظر بگیرید که می‌خواهید سوئیچ، پریز و اتصال رسانه را داشته باشید. و چند تا. در فضاهایی که در آن زندگی می کنید و کار می کنید، می توانید ظرافت، طراحی و عملکرد فلاش مانتینگ را انتخاب کنید. شما می توانید بین ده ها ترکیب رنگ و متریال انتخاب کنید تا کلیدها و پریزهای خود را با ظاهری متناسب با فضای داخلی خود تکمیل کنید.

Image

سوئیچ ها و کاربرد کلید و پریز ویرا

سوئیچ در یک شبکه سیمی برای اتصال به دستگاه های دیگر با استفاده از کابل های اترنت استفاده می شود. سوئیچ به هر دستگاه متصل اجازه می دهد تا با دیگران صحبت کند. شبکه های فقط بی سیم از سوئیچ استفاده نمی کنند زیرا دستگاه هایی مانند روترها و آداپتورهای بی سیم مستقیماً با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند.

نمایندگی کلید و پریز ویرا

نمایندگی کلید و پریز ویرا در خدمت مشتریان عزیز می باشد شما می توانید جهت تعمیر یا تعویض کلید و پریز خود استفاده کنید .

Image

انواع مدل کلید و پریز ویرا

ما طیف گسترده ای از کلیدهای برق و سوکت های برق را برای انتخاب شما فراهم می کنیم. انواع مدل کلید و پریز ویرا شامل کلیدهای دیمر دوبل، کلیدهای تزئینی و پریزهای برق ، دوشاخه ها و پریزهای صنعتی، سوکت های USB ، پلاستیک سفید ، ماژول یورو و سوئیچ های شبکه ، سوکت های کانتر و بسیاری دیگر از اتصالات الکتریکی است. ما طیف وسیعی از سوکت‌ها و کلیدها را در هر دو رنگ پلاستیکی و فلزی داریم. تمام محدوده های ما با کلیدهای روشنایی، سوکت های دوشاخه و همه صفحات دیگر مانند سوکت ماشین اصلاح، سوئیچ اجاق گاز و سوکت داده کامل می شود. ما روکش های فلزی مختلفی از کروم و برنج گرفته تا روکش های غیرمعمول مانند مس و برنز سیاه داریم.
اگر ترکیبی غیرعادی می‌خواهید، ما صفحات شبکه‌ای را داریم که بیشترین دامنه را دارند، به این معنی که می‌توانید صفحه‌ای را بسازید که بهترین نیازهای شما را برآورده کند. 

کابل شبکه فیوز مینیاتوری سیم و کابل افشار نژاد لامپ متال
کف خواب ایفاپل پریز کابینتی توکار پریز آسانسوری سیم برق

نوشتن یک نظر

این فرم نام، ایمیل، آدرس IP و نظرات شما را جمع می کند تا بتوانیم نظرات شما را در وب سایت پیگیری کنیم. برای اطلاعات بیشتر، قوانین و مقررات و سوالات متداول ما را بررسی کنید، در آنجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه و چگونگی ذخیره اطلاعات شما در اختیار شما قرار می دهیم.
افزودن نظر