دسته‌بندی

کلید و پریز دلند

وقتی می خواهید خانه جدید خود را مبله کنید، میلیون ها چیز کوچک وجود دارد که به توجه شما نیاز دارند. هماهنگ کردن همه چیز در این مواقع ممکن است مانند یک کار طاقت فرسا باشد که در آن نتیجه همیشه مثبت است. راه اندازی خانه شما چیزی کمتر از یک کار طاقت فرسا نیست و نکات متعددی از مبلمان گرفته تا وسایل الکترونیکی و سایر تنظیمات مرتبط نیاز به توجه کافی دارند. اینجاست که نقش کم، اما حیاتی کلیدها و پریزهای برق برای سیستم قدرت شما مشخص می شود. این عوامل به عنوان پلی بین کاربر و دستگاه های الکترونیکی یا سیستم های متصل به آن عمل می کنند، زیرا کلیدها و پریزها برای راه اندازی و راه اندازی مهم هستند. 

کلید و پریز دلند تولید کننده کلید و پریز و قطعات مشابه ،فعالیت خود را در زمینه تولید کلید و پریز آغاز کرد و موفق شد به عنوان تولید کننده برتر توسط موسسه استاندارد ایران معرفی شود. با تلاش متخصصان و پشتکار مدیریت آن با بیش از سی سال فعالیت و تجربه و به دلیل استفاده از بهترین مواد اولیه، بکارگیری پتانسیل های متخصصان زبده و ارائه کیفیت برتر متناسب با نیازها و خواسته های مشتریان و جامعه، کلید و پریز دلند به عنوان یک شرکت درجه یک و نمونه در زمینه صنعت کلید و پریز شناخته می شود. برخورداری از استانداردهای شورای اروپا، فعاليت به عنوان آزمايشگاه همكار براي بررسي و آزمايش كليدها و پريزهاي توليدي شركتهاي ديگر و تاييد گواهي محصولات اين شركت توسط استاندارد ملي ايران، همگي دليلي بر اين مدعاست. تولید محصولات با کیفیت و ارزش گذاری برای محیط زیست از اولویت های این شرکت می باشد. این شرکت با بهره گیری از واحد تحقیق و توسعه (R&D) محصولات جدیدی را با کیفیت بالا و مطابق با نیازهای روزمره جامعه عرضه می کند. 
ویژگی ها و نکاتی را که باید همیشه قبل از خرید بهترین کلید و پریزهای مدولار مناسب برای خانه خود در نظر بگیرید، مورد بحث قرار خواهیم داد

Image

ایمنی بالاتر کلید و پریز دلند

در یک محیط خانگی متشکل از کودکان و نوزادان، ایمنی برق برای خانواده ها در اولویت است. سوئیچ‌های مدولار در مقایسه با دیگر طرح‌های سوکت معمولی که برای کودکان با کرکره‌های جمع‌شونده برای پشتیبانی از RCCB ایجاد شده‌اند، ایمنی بالاتری را ارائه می‌کنند که در صورت پیش‌بینی هرگونه نشتی یا حوادث مرتبط، امکان قطع خودکار اتصال را دارند. بنابراین، آن دسته از سوئیچ های مدولار توصیه می شود که برای ایمنی کودکان رتبه بندی شده اند.

مواد با کیفیت خوب

دومین نکته مهمی که باید قبل از خرید یک سوئیچ مدولار خوب در نظر بگیرید، موادی است که برای تولید آنها استفاده می شود. برندهای مدرن، مشهور و جدید مانند HPL India در تولید شوک و همچنین کلیدها و پریزهای مقاوم در برابر آتش تخصص دارند. این کلیدها و پریزهای مدولار خطر اتصال کوتاه و آتش سوزی تصادفی را در خانه یا محل کار شما کاهش می دهد.

Image

طراحی و سفارشی سازی کلید و پریز دلند

برای حفظ پیچیدگی، زیبایی ظاهری اجزای مهم الکترونیکی و حفظ جریان طراحی چشمگیر در خانه یا محل کار خود، به چیزی بیش از یک سوئیچ یا پریز ساده نیاز دارید. مانند خانه های هوشمند، سازندگان تجهیزات الکتریکی در هند گزینه های سفارشی سازی را در محصولات محدوده الکتریکی خود ارائه می دهند. بنابراین، سوئیچ های مدولار و طرحی را انتخاب کنید که مناسب کاغذ دیواری یا طرح رنگی خانه یا محل کار شما باشد.

قیمت کلید و پریز دلند

اگر می خواهید کلید و پریز خود را از جای مطمئن و با قیمت مناسب بخرید پیشنهاد کلید و پریز دلند است که  قیمت کلید و پریز دلند  از بقیه شرکت های تولید کننده کلید و پریز مناسب تر و کیفیت آنها نیز بالا تر است پس با خیال راحت خرید کنید.

کابل شبکه فیوز مینیاتوری سیم و کابل افشار نژاد لامپ متال
کف خواب ایفاپل پریز کابینتی توکار پریز آسانسوری سیم برق

نوشتن یک نظر

این فرم نام، ایمیل، آدرس IP و نظرات شما را جمع می کند تا بتوانیم نظرات شما را در وب سایت پیگیری کنیم. برای اطلاعات بیشتر، قوانین و مقررات و سوالات متداول ما را بررسی کنید، در آنجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه و چگونگی ذخیره اطلاعات شما در اختیار شما قرار می دهیم.
افزودن نظر