دسته‌بندی

کلید و پریز ایران الکتریک

کلید و پریز ایران الکتریک  که به گونه ای طراحی شده اند که به طور یکپارچه با هر طراحی داخلی و خارجی مطابقت دارند،  با کلید و پریز ایران الکتریک می توانید فضای داخلی خود را تغییر دهید. ما طیف گسترده‌ای از کلیدهای ایده‌آل را برای خانه‌هایی با خود حمل می‌کنیم که هیچ گونه نگرانی از هرگونه آسیب یا جراحت الکتریکی ندارند. طیف محصولات ما شامل بهترین کلیدهای الکتریکی درایران است و نقش کلیدی در تسهیل کنترل بهتر، حفاظت و عملکرد صاف محیط خانه شما با ویژگی‌های نوآورانه مانند مواد طبیعی، سوکت‌های ضد آب و هوا یا حتی کلیدهای کم نور با تکنولوژی بالا را ایفا می‌کند.

Image

سوئیچ های الکتریکی را می توان به عنوان دستگاه های باینری ابداع کرد، که نشان می دهد می توانند در دو حالت اصلی عملکرد باشند - یا کاملاً خاموش یا کاملاً روشن. به عبارت ساده تر، سوئیچ الکتریکی یک وسیله الکترونیکی است که می تواند عملکرد یک مدار الکترونیکی را ایجاد یا خراب کند. بنابراین می توان بیان کرد که پریزها و کلیدهای برق از اهمیت بالایی برخوردار بوده و از زمان مناسب سازی این دستگاه منحصر به فرد، بازار نیز با رشد تکنولوژی توسعه یافته و رشد کرده است. 

قیمت کلید و پریز ایران الکتریک

اگر می خواهید کلید و پریز خود را از جای مطمئن و با قیمت مناسب بخرید پیشنهاد ما کلید و پریز ایران الکتریک است که  قیمت کلید و پریز ایران الکتریک از بقیه شرکت های تولید کننده کلید و پریز مناسب تر و کیفیت آنها نیز بالا تر است پس با خیال راحت خرید کنید.

انواع مدل کلید و پریز ایران الکتریک

سوئیچ چیست و انواع مدل کلید و پریز ایران الکتریک؟ یک سوئیچ در یک دستگاه الکترونیکی برای قطع جریان برق یا جریان الکتریکی استفاده می شود. سوئیچ های الکتریکی دستگاه های باینری هستند که می توانند کاملاً خاموش یا کاملاً روشن باشند. در زبان انگلیسی ساده، سوئیچ وسیله ای الکترونیکی است که برای شکستن یا ساختن مدار الکترونیکی استفاده می شود.
در حال حاضر 4کلید و پریز ها به 4 دسته طبقه بندی می شود:

  • SPST (پرتاب تک قطبی)
  • SPDT (پرتاب دو قطبی تک قطبی)
  • DPST (دوقطبی، تک پرتاب)
  • DPDT (پرتاب دو قطبی دو قطبی)

Image

انواع مدل کلید و پریز ایران الکتریک عبارتند از:

سوئیچ دکمه ای

کلیدهای فشاری دستگاه های دو حالته ای هستند که با یک دکمه فشار داده شده و رها می شوند. اکثر کلیدهای دکمه ای دارای مکانیزم فنری داخلی هستند که دکمه را برای عملکرد لحظه ای به حالت "خارج" یا "فشرده نشده" باز می گرداند.

سوئیچ انتخابگر

کلیدهای انتخابگر با یک دسته یا اهرم چرخشی برای انتخاب یکی از دو یا چند موقعیت فعال می شوند. مانند سوئیچ ضامن، سوئیچ های انتخابگر می توانند در هر یک از موقعیت های خود قرار گیرند یا دارای مکانیسم های بازگشت فنر برای عملکرد لحظه ای باشند.

سوئیچ جوی استیک

یک سوئیچ جوی استیک توسط یک اهرم آزاد برای حرکت در بیش از یک محور حرکت فعال می شود. یک یا چند مکانیسم از چندین مکانیسم تماس سوئیچ بسته به اینکه اهرم به کدام سمت فشار داده می شود و گاهی اوقات تا چه حد فشار داده می شود، فعال می شوند.

Image

سوئیچ های محدود

این لیمیت سوئیچ‌ها شباهت زیادی به سوئیچ‌های ضامن یا انتخابگر ناهموار دارند که مجهز به اهرمی هستند که توسط قسمت ماشین فشار داده می‌شود. اغلب، اهرم ها با یک غلتک کوچک نوک می شوند و از فرسوده شدن اهرم در اثر تماس مکرر با قطعه دستگاه جلوگیری می کنند.

سوئیچ مجاورت

سوئیچ های مجاورت نزدیک شدن یک قطعه ماشین فلزی را با میدان مغناطیسی یا میدان الکترومغناطیسی با فرکانس بالا حس می کنند. سوئیچ های مجاورت ساده از آهنربای دائمی استفاده می کنند تا مکانیزم سوئیچ مهر و موم شده را هر زمان که قسمت دستگاه نزدیک می شود (معمولاً 1 اینچ یا کمتر) به کار می اندازد.

کابل شبکه فیوز مینیاتوری سیم و کابل افشار نژاد لامپ متال
کف خواب ایفاپل پریز کابینتی توکار پریز آسانسوری سیم برق

نوشتن یک نظر

این فرم نام، ایمیل، آدرس IP و نظرات شما را جمع می کند تا بتوانیم نظرات شما را در وب سایت پیگیری کنیم. برای اطلاعات بیشتر، قوانین و مقررات و سوالات متداول ما را بررسی کنید، در آنجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه و چگونگی ذخیره اطلاعات شما در اختیار شما قرار می دهیم.
افزودن نظر