دسته‌بندی

کلید و پریز اشنایدر

کلید و پریز قطعاتی کوچک و بسیار مهم در سیستم برق کشی ساختمان ها به شمار می روند. این قطعات در واقع رابط میان انسان با سیستم برق کشی هستند و توسط آنها وسایل الکتریکی برق مورد نیاز خود را تأمین می کنند. پریزها و کلیدها شکل ها، طرح ها و برندهای مختلفی دارند و توسط شرکت های متعددی در سراسر جهان طراحی و تولید می شوند. یکی از این شرکت ها، اشنایدر الکتریک فرانسه است. کلید و پریز اشنایدر یکی از محصولات مهم و پرمصرف این کمپانی به شمار می رود.
پریز و کلید اشنایدر فرانسه با استفاده از پیشرفته ترین فناوری دنیا طراحی و تولید و تمامی استانداردهای لازم در آنها رعایت شده است. به جهت آشنایی شما با پریز و کلیدهای اشنایدر قصد داریم در مطلب پیش رو درباره این قطعات کاربردی و پرمصرف صحبت کنیم.

Image

درباره شرکت اشنایدر

شرکت اشنایدر یک شرکت فرانسوی است که فعالیت خود را در سال 1836 میلادی آغاز کرده است. این کمپانی در ابتدا در حوزه صنعت آهن و فولاد و همینطور ساخت کشتی و ماشین آلات سنگین فعالیت داشته ولی به مرور و در طی سال های بعد به سمت مدیریت اتوماتیک و الکتریسیته حرکت می کند. این شرکت تلاش می کند که قطعات ساخت خود را به گونه ای طراحی کند که کاربران با کمترین منبع، بیشترین انرژی را به دست آورند. 
اشنایدر الکتریک هم اکنون با تولید هزاران نوع محصول پیشرفته و مدرن، خود را به عنوان یکی از مراکز مهم تولید تجهیزات الکتریکی دنیا قرار دهد. محصولات این شرکت دارای تمامی استانداردهای لازم در زمینه ساخت و تولید تجهیزات برقی است. به طوری که کلید و پریز اشنایدر قطعاتی استاندارد و باکیفیت در دنیا محسوب می شوند. 

آشنایی با طراحی کلیدها و پریزهای اشنایدر 

کلید و پریز اشنایدر یکی از محصولات مهم و پرمصرف شرکت Schneider است. این قطعات با طراحی مدرن و امروزی تولید شده اند. مواد اولیه و متریالی که برای ساخت پریز و کلیدهای اشنایدر مورد استفاده قرار گرفته است از کیفیت بالایی برخوردار است. مواد اولیه مرغوب و باکیفیت محصولات Schneider به گونه ای است که به راحتی می توان تفاوت آنها را با سایر محصولات برندهای دیگر احساس کرد. 
انواع گوناگونی از کلید و پریز Schneider توسط شرکت مربوطه تولید می شود که برخی از آنها عبارتند از: پریز برق ارت دار با محافظ کودک، پریز برق و تلفن، سیستم مهار جرقه ناشی از قطع و وصل سوییچ، کلید و پریز شبکه و آنتن به صورت یکپارچه. طراحی کلید و پریز اشنایدر با کمک مهندسی آلمانی، طراحی فرانسوی و تولید روسی صورت گرفته است. 
ترکیب طراحی، تولید و مهندسی قطعات الکتریکی ساخت اشنایدر سبب شده است محصولاتی باکیفیت به دست مصرف کنندگان در سراسر دنیا برسد و شرکت مذکور نیز موفق به کسب جوایز مختلف جهانی برای تولید محصولات الکتریکی ساختمانی شود. 

انواع کلید و پریز اشنایدر

کلید و پریز اشنایدر در شکل ها و مدل های گوناگونی طراحی و تولید می شوند. این قطعات با قابلیت نصب توکار و روکار مورد استفاده قرار می گیرند. نصب کلید و پریز اشنایدر به آسانی و سادگی روی انواع دیوارها اعم از بتنی، آجری و گچی انجام می شود. پریز اشنایدر توسط شرکت مذکور به صورت مورب نیز تولید می شود. با وجود پریز مورب می توان چندین پریز را در یک جعبه کلید نصب کرد. متریالی که جهت تولید پریزها و کلیدهای برند اشنایدر مورد استفاده قرار می گیرد بسیار مرغوب و باکیفیت است. 
مرغوبیت مواد اولیه محصولات  Schneider به گونه ای است که در اثر گذشت زمان رنگ آنها تغییر نمی کند و زردرنگ نمی شود. سبک طراحی کلید و پریز اشنایدر مطابق با سیستم های الکتریکی بوده و جالب و جسورانه است. طراحی پریزها و کلیدهای اشنایدر سبکی جذاب داشته و ترکیبی از اشکال و خطوط باریک است. این قطعات توسط شرکت در رنگ ها و مدل های گوناگون عرضه می شود. کلید و پریز شیشه ای، چوبی و سنگی اشنایدر در رنگ های مختلف در منازل و ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

Image

کلید و پریز اشنایدر هوشمند

کمپانی اشنایدر علاوه بر تولید کلید و پریز اشنایدر معمولی، اقدام به ساخت کلید و پریزهای هوشمند نیز کرده است. کلید و پریز اشنایدر هوشمند قطعاتی با کیفیت و استاندارد هستند که در خانه های هوشمند و مکان های مدرن مورد استفاده قرار می گیرند. این قطعات ویژگی های گوناگونی دارند که برخی از آنها عبارتند از: 

  • با پریز و کلید هوشمند می توان سیستم روشنایی با سرخط ON/OFF را کنترل کرد.
  • حرکت پرده و باز و بسته کردن آن با این قطعات امکان پذیر است.
  • انواع سناریوها را می توان با کلیدها و پریزهای هوشمند اجرا کرد. 
  • تجهیزات هوشمند اشنایدر دارای عملکرد ضد سرقت هستند.
  • این نوع قطعات دارای تایمر داخلی هستند.

نمایندگی کلید و پریز اشنایدر

کلید و پریزهای گوناگون با کیفیت ها و برندهای مختلف در بازار عرضه می شوند. جهت انتخاب و خرید این نوع تجهیزات الکتریکی بهتر است به نمایندگی های معتبر آنها مراجعه کرد. به عنوان مثال شما می توانید با مراجعه به نمایندگی کلید و پریز اشنایدر قطعات اورجینال و اصل را انتخاب و خریداری کنید. سایت نمایندگی معتبر محصولات اشنایدر با مشاوره کارشناسان خود می تواند محصولات مناسب و مورد نیاز محل را به شما معرفی کند. 

Image

قیمت کلید و پریز اشنایدر

پریزها و کلیدهای الکتریکی دارای شکل، مدل و کیفیت های متفاوتی هستند. به همین جهت قیمت این محصولات نیز با یکدیگر متفاوت است. شما می توانید جهت مشاهده قیمت کلید و پریز اشنایدر به سایت های معتبر فروش و عرضه این محصولات مراجعه کنید. البته لازم است قبل از انتخاب و خرید تجهیزات الکتریکی با کارشناسان و متخصصان این قطعات نیز مشورت کنید. 
فروشگاه اینترنتی برق نت یکی از سایت های خوب و معتبر با بهره گیری از کارشناسان مجرب است. به طوری که شما می توانید با مراجعه به این سایت با کارشناسان تجهیزات الکتریکی نیز مشورت کنید. مجموعه برق نت با ارائه مشاوره آنلاین به مشتریان خود، اقلام و کالاهای مناسب را به آنها عرضه می کند. این مجموعه با بیش از سه دهه فعالیت در حوزه عرضه و فروش تجهیزات الکتریکی کمک خوبی به خریداران کرده است.

کابل شبکه فیوز مینیاتوری سیم و کابل افشار نژاد لامپ متال
کف خواب ایفاپل پریز کابینتی توکار پریز آسانسوری سیم برق

نوشتن یک نظر

این فرم نام، ایمیل، آدرس IP و نظرات شما را جمع می کند تا بتوانیم نظرات شما را در وب سایت پیگیری کنیم. برای اطلاعات بیشتر، قوانین و مقررات و سوالات متداول ما را بررسی کنید، در آنجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه و چگونگی ذخیره اطلاعات شما در اختیار شما قرار می دهیم.
افزودن نظر