دسته‌بندی

کلید لمسی نستک

پیشرفت علم و تکنولوژی در همه جنبه های زندگی بشر به خصوص در امر ساختمان سازی تأثیر بسزایی داشته است. وسایل و تجهیزات مدرن و خانه های هوشمند بخشی از مدرنیزه شدن ساختمان ها و تجهیزات آن است. کلیدهای برق به عنوان یکی از وسایل پرکاربرد در بخش های مختلف از اهمیت بالایی برخوردارند. به همین دلیل کلیدهای لمسی با برندهای گوناگون در بازار عرضه می شود که یکی از آنها برند نستک (Nestech) است. کلید لمسی نستک در شکل و مدل متفاوت گزینه مناسبی برای خانه هوشمند محسوب می شود. 
در مطلب پیش رو قصد داریم درباره کلیدهای لمسی و موضوعاتی پیرامون آنها مانند نمایندگی و قیمت با شما صحبت کنیم. 

Image

کلید لمسی هوشمند نستک

یکی از جالب ترین و مدرن ترین تجهیزات برقی ساختمانی کلید های لمسی هستند. کلیدهای لمسی علاوه بر کنترل روشنایی، موجب زیبایی و جذابیت دکوراسیون ساختمان نیز می شوند. کلید لمسی هوشمند نستک با وجود ساختار الکترونیکی خود بهترین عملکرد را در کنترل کردن روشنایی محیط دارد. این نوع کلیدها از دو بخش با وظایف دریافت فرمان و دیگری کنترل جریان برق تشکیل می شوند. بخشی که وظیفه دریافت فرمان را دارد و به آن مدار فرمان گفته می شود با صفحات حساس تاچ یا لمس مشاهده می شود. 
بخش دیگری که کنترل جریان برق را برعهده دارد مدار قدرت نامیده می شود. شما با لمس صفحه حساس کلید لمسی هوشمند نستک به مدار فرمان دستور کنترل را صادر کرده و به مدار قدرت ارسال می کنید. مدار قدرت هم بر اساس فرمان شما خروجی ها را فعال یا غیر فعال می کند. 

دسته بندی کلیدهای لمسی از جهت روش کنترل 

اگر به بازار لوازم الکترونیکی ساختمان مراجعه کرده باشید با انواع کلید لمسی رو به رو می شوید. این نوع کلیدها از نظر روش کنترل به سه دسته ساده، ریموتی و هوشمند تقسیم می شوند.
کلید لمسی نستک ساده فقط به صورت محلی توسط لمس پنل تاچ کنترل جریان برق را انجام می دهند. 
کلید های لمسی ریموتی نوع دیگری از این نوع کلیدها هستند که می توان برق را با استفاده از ریموت کنترل کرد. کلیدهای ریموتی قابلیت اتصال به ریموت را دارند. 
یکی دیگر از انواع کلیدهای لمسی، کلید لمسی نستک هوشمند بوده که نوع بسیار پیشرفته این کلیدها است. این سازه ها به اینترنت متصل می شوند و به این طریق از راه دور هم می توان جریان برق محیط را کنترل کرد. برای دسترسی به کلیدهای هوشمند باید از اپلیکیشن تلفن همراه و نرم افزار ویندوز و همچنین تاچ پنل استفاده کرد. 

Image

انواع کلید لمسی نستک از جهت تعداد پل

کلیدهای لمسی نستک از جهت تعداد پل نیز متنوع هستند. کلیدهای یک پل، دو پل، سه و چهار پل در بازار عرضه می شود و افراد با توجه به نیاز و دکوراسیون خود آنها را انتخاب و خریداری می کنند. البته کلیدهای لمسی با تعداد پل بیشتر نیز توسط برخی از کارخانجات به بازار عرضه می شوند که در برخی موارد از نظر اقتصادی مقرون به صرفه به حساب می آیند. تعداد پل در کلید لمسی با توجه به سیم کشی های ساختمان انتخاب می شود. 
کلیدهای لمسی تبدیل و صلیبی نیز علاوه بر کلیدهای چند پل توسط کارخانجات طراحی و عرضه می شوند. 

انواع رویه های کلید لمسی

رویه های مختلفی برای کلیدهای لمسی طراحی و ساخته می شود که برخی از آنها عبارتند از: شیشه، برخی از فلزات، چوب و پلکسی. عوامل مختلفی بر عملکرد رویه های کلید تأثیر می گذارند که عبارتند از:
متریال رویه یکی از عوامل تأثیرگذار روی حساسیت تاچ و عملکرد کلید است. حساسیت تاچ بر اساس جنس رویه تعیین می شود. 
ضخامت رویه نیز یکی دیگر از عواملی است که بر عملکرد تاچ تأثیرگذار است. ضخامت بیشتر رویه امکان تراشکاری بیشتر و بهتری را می دهد. 
استحکام و مقاومت یکی دیگر از فاکتورهای موثر بر عملکرد تاچ کلید لمسی نستک است. 
یکی از مواردی که باید در مورد رویه های چوبی کلید لمسی در نظر داشته باشید این است که رویه چوبی کلید لمسی برای مکان های مرطوب مناسب نیست. رطوبت موجب تغییر شکل و دفرمه شدن رویه کلید می شود. 

نمایندگی کلید لمسی نستک

کلید لمسی نستک یکی از محصولات موجود در بازار است. این تجهیزات در اشکال و مدل های مختلفی عرضه می شوند. تعدد در پل های کلید و شکل آنها تنوع زیادی را برای آنها به وجود آورده است. کلیدهای هوشمند، ساده و ریموت دار نستک را می توان از نمایندگی های معتبر این محصولات خریداری کنید. شما می توانید در صورت تمایل به سایت نمایندگی کلید لمسی نستک مراجعه کرده و محصولات مختلف آن را با عکس و مشخصات مشاهده نمایید. 
قبل از خرید کلیدهای لمسی بهتر است با کارشناسان این تجهیزات مشورت کنید تا محصولی مناسب و مورد نیاز را انتخاب و خریداری کنید. 

Image

قیمت کلید لمسی نستک

کلید تاچ نستک با توجه به مدل ها و کیفیت های آن قیمت گذاری می شود. معمولا کلید لمسی ساده تک پل ارزان تر از کلید چند پل است و همینطور کلید هوشمند لمسی گران تر از کلید ساده است. شما می توانید جهت مشاهده قیمت کلید لمسی نستک به سایت معتبر عرضه این محصولات مراجعه کنید. 
کلیدهای لمسی یکی از پیشرفته ترین تجهیزات ساختمانی هستند. این سازه ها کنترل روشنایی ساختمان را برعهده دارند. کلیدهای تاچ در انواع مختلفی طراحی و تولید می شود. کلیدهای ساده، ریموتی و هوشمند سه دسته از کلیدهای لمسی به شمار می روند که هر کدام دارای مشخصات خاصی هستند. رویه های گوناگونی نیز برای کلیدهای تاچ طراحی می شود مانند: چوبی، پلکسی، فلزی و شیشه ای. 

کابل شبکه فیوز مینیاتوری سیم و کابل افشار نژاد لامپ متال
کف خواب ایفاپل پریز کابینتی توکار پریز آسانسوری سیم برق

نوشتن یک نظر

این فرم نام، ایمیل، آدرس IP و نظرات شما را جمع می کند تا بتوانیم نظرات شما را در وب سایت پیگیری کنیم. برای اطلاعات بیشتر، قوانین و مقررات و سوالات متداول ما را بررسی کنید، در آنجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه و چگونگی ذخیره اطلاعات شما در اختیار شما قرار می دهیم.
افزودن نظر