دسته‌بندی

کابل آیفون

‌کابل به عنوان بخشي از سيستم ارتباطي با وظيفه انتقال پيام ها و اطلاعات از اهميت بالايي برخوردار می باشد  و بخشي از هزينه هاي نصب آيفون تصويري به تامين کابل و نصب و تهيه ملزومات و نگهداري آن اختصاص می یابد بر این اساس‌ شناخت کابل ها و استفاده صحیح از آن ها مي تواند در کاهش هزينه هاي سيم کشي نقش موثری داشته باشد. بصورت کلی تفاوت آیفون تصویری و صوتی در نوع کابل کشی آن ها می باشد و سیم و کابل نقش مهم را در انتقال صدا و تصویر دارند به عبارت دیگر به منظور انتقال صدا در آیفون صوتی و انتقال صدا و تصویر به طور همزمان در آیفون تصویری نیاز به سیم و کابل مناسب است به همین دلیل امروزه انواع مختلفی از سیم و کابل در بازار عرضه می شود .

Image

کابل آیفون تصویری

در فرآیند نصب و راه اندازی آیفون تصویری نقش ‌ کابل به عنوان قطعه اصلی نصب و بخشی از سیستم ارتباطی با وظیفه انتقال پیام ها و اطلاعات ‌ اهمیت ویژه ای دارد، کابل مناسب برای نصب آیفون تصویری و آیفون صوتی ‌ باهم متفاوت بوده و استفاده از کابل آیفون های صوتی برای آیفون های تصویری می تواند سبب بروز مشکلات  ‌ شود،‌ لذا با شناخت ‌ کابل ها و بکارگیری درست آن می توان ارتباط درستی بین پنل درب منزل و آیفون صوتی یا تصویری برقرار نمود. با توجه به این که بخشی از هزینه های نصب آیفون تصویری به تأمین کابل و تهیه ملزومات آن و نصب آن اختصاص می باید. ‌استفاده از کابل مناسب آیفون تصویری و استفاده درست از آن در کاهش هزینه های سیم کشی نقش مؤثری ‌ ایفا خواهد نمود.‌

جنس کابل

از موارد مهم و اصلی در انتخاب کابل آیفون تصویری جنس کابل می باشد که تحت تأثیر اوضاع اقتصادی و همچنین گران شدن مس در بازار های امروزی شاهد کابل هایی با آلیاژ های نامرغوب می باشیم این نوع کابل ها یا به اصلاح کابل هاCC که در بازار ایران رواج یافته برای ساختمان با تعداد واحد بالا مناسب نمی باشد .
با همه ی این تفاسیر بهترین نوع کابل برای استفاده و نصب در آیفون تصویری سیم و کابل های مسی می باشد این نوع کابل ها مقاومتی در مسیر ایجاد نمی کنند بنابراین هیچ گونه افتی در ولتاژ و رفت و برگشت سیگنال دیده نمی شود، کابل های جنس مسی برای مسیر های طولانی ساختمان ها مناسب بوده و سبب دریافت صدایی صاف و تصویری واضح از آیفون تصویری می گردد.

قطر کابل

مسأله مهم دیگر در انتخاب کابل مناسب برای آیفون تصویری به منظور انتقال صدا و تصویر، قطر می باشد. به عبارت دیگر انتخاب قطر مناسب برای سیم و کابل ‌ از ایجاد نویز در صدا و تصویر جلوگیری می کند، در ساختمان هایی که هنوز کابل کشی آیفون تصویری وجود ندارد . کابل های ۰۶ فویلدار  بهتر است مورد استفاده قرار گیرد در واقع بهترین کابل جهت تغذیه آیفون تصویری سیم آیفون ۶ زوج فویلدار است.

کابل آیفون صوتی

آیفون صوتی یا درب بازکن صوتی، قدیمی ترین نوع از درب باز کن برقی می باشد. عملکرد آیفون صوتی محدود به ارتباط شنیداری بین داخل و خارج ساختمان بوده بدین ترتیب صاحب خانه صرفا با شنیدن صدای فرد پشت آیفون امکان شناسایی وی را دارد و از طریق شاسی که بر روی کنترل پنل آیفون صوتی وجود دارد می تواند از دور درب را باز کند.
آیفون صوتی از طریق ضربه الکتریکی که به زبانه قفل درب اعمال می کند امکان باز شدن درب را فراهم می سازد. آیفون های صوتی فقط برای خبردهی و انتقال صدا و در بازکن کاربرد دارد انواع این آیفون ساده و مجهز به ارتباط داخلی (اینترکام) است.

Image

انتخاب کابل آیفون مناسب

انتخاب ‌ کابل خوب جهت نصب آیفون صوتی و آیفون تصویری باهم دیگر متفاوت می باشد. دیده می شود در ‌ برخی از ساختمان ها که آیفون صوتی خود را به ‌ تصویری تبدیل کرده اند؛ از همان کابل آیفون صوتی به جای نصب سیم آیفون تصویری( فویلدار نیست)، جهت ‌ آیفون تصویری استفاده می کنند. این منجرب ایجاد مشکلاتی درنصب آیفون تصویری می شود. ایجاد نویز در آیفون های تصویری یکی از موارد می باشد. ‌
بصورت کلی تفاوت آیفون های  صوتی و تصویری در کابل کشی دیتای انتقالی از سیم آن ها می باشد. چراکه در آیفون صوتی، تنها نیاز به عبور صدا از سیم و یا فرمان درب بازکن در سیم وجود دارد؛ در حالی که ‌ در آیفون های تصویری نیاز به عبور صدا و تصویر به صورت همزمان می شود‌. ‌

قیمت کابل آیفون

هنگام انتخاب کابل آیفون،  قیمت کابل ‌ آیفون برای خریداران مهم بوده و برخی دنبال کابل های با قیمت ارزان تر می گردند با این وجود بایستی این افراد فراموش نکنند که کیفیت یک کالا همواره حرف اول را در خرید می زند و در کنار قیمت به کیفیت نیز توجه نمود. شما با انتخاب یک کابل آیفون تصویری خوب می تواند شفافیت و و ضوح در تصاویر را شاهد باشید. محصولات شرکت ما با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها به مشتریان عزیز عرضه شده و مشتریان با خیالی راحت و با اطمینان از قیمت ها از ما خرید نمایند. 
ما در مقاله پیش رو به معرفی کابل آیفون  صوتی و تصویری پرداختیم در یک جمع بندی کلی باید گفت برای آن که صدا و تصویر مناسب را از افراد پشتِ در ببینیم، مطمئنا باید مسیری مطمئن برای عبور سیگنالهای صوتی و تصویری از ورودی ساختمان تا داخل منزل فراهم گردد. یک روش ساده  برای این کار استفاده از کابل می باشد. براین اساس‌ شناخت کابل ها و استفاده صحیح از آن ها مي تواند در کاهش هزينه هاي سيم کشي نقش موثری داشته باشد. بصورت کلی تفاوت آیفون تصویری و صوتی در نوع کابل کشی آن ها می باشد و سیم و کابل نقش مهم را در انتقال صدا و تصویر دارند .در این مرکز فروش کابل آیفون تصویری بهترین انواع آن ارائه می شود و  همکاران ما در سایت... جهت مشاوره و ارائه کابل آیفون های مورد نظر شما با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در خدمت می باشند.

کابل شبکه فیوز مینیاتوری سیم و کابل افشار نژاد لامپ متال
کف خواب ایفاپل پریز کابینتی توکار پریز آسانسوری سیم برق

نوشتن یک نظر

این فرم نام، ایمیل، آدرس IP و نظرات شما را جمع می کند تا بتوانیم نظرات شما را در وب سایت پیگیری کنیم. برای اطلاعات بیشتر، قوانین و مقررات و سوالات متداول ما را بررسی کنید، در آنجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه و چگونگی ذخیره اطلاعات شما در اختیار شما قرار می دهیم.
افزودن نظر