دسته‌بندی

دوربین دام

دروبین های دام به شکل گنبدی بوده و به نوعی می تواند ساختار گنبدی داشته باشد. این دوربین های امنیتی به گونه ای طراحی شده اند که دارای مقاومت بالایی در برابر عناصر مختلف داشته باشد. ساختار مربوط به آن به صورتی می باشد که می تواند در شرایط نوری بسیار کم نیز ایده آل عمل کند. در بازار می توانید با تنوع زیادی از این مدل دوربین ها مشاهده کنید. وضوح مربوط به این دوربین ها به صورت مناسب بوده و می تواند به شکل دام یا بولت باشد. 
دوربین های گنبدی شکل دام به صورت گرد یا بیضی بوده و می تواند با پوشش مات پوشانده شوند. به دلبل استراتژی فضای داخلی آن ها را پنهان می کند. قابلیت بالا داشته و باعث افزایش بعد امنیتی فضا می شود. با توجه به اینکه شکل مربوط به آن به صورت گنبدی می باشند نام دام را به خود می گیرند. محافظ مربوط به آن شفاف بوده و شما می توانید به راحتی بدون دردسر با اکثر محیط های اطراف هماهنگی پیدا کند. دروبین های گنبدی قابلیت بالا دارد و می تواند به صورت مناسب برای مناطق مورد استفاده قرار گیرد. 

Image

دروبین دام فلزی

دوربین دام به از جنس فلز می تواند گزینه مناسبی برای عده ای از افراد باشد. این دوربین نقطه زوم کننده را به صورت واضح به مخاطب نشان نمی دهد. این امر باعث می شود تا عملکرد دوربین در امر نظارت بسیار با کیفیت تر شده و امکان سرقت کاهش یابد. این قابلیت باعث می شود تا از دید بسیاری از افراد میزان حفاظت و امنیت را به صورت ویژه بالا ببرد. این جنس دوربین ها دام دارای مقاومت بیشتری نسبت به عوامل مختلف بوده و از درجه حفاظت بسیار بالایی برخوردار است. برای استفاده از دوربین دام در محیط بیرونی می توانید بر روی این گزینه بسیار حساب باز کنید و جزو گزینه های اصلی شما باشد. قیمت مربوط به آن نیز نسبت به دیگر دوربین های دام نیز هزینه بیشتری دارد. 

دروبین دام چرخشی

دوربین مداربسته چرخشی و یا اسپید دام گزینه ای می باشد که می تواند در حال حاضر به عده زیادی از افراد شرایط مطلوب فراهم کند. قدرت پردازش مربوط به این دوربین ها نسبت به دوربین دام های دیگر بیشتر بوده و در فضاهای باز بهتر می تواند تحت پوشش قرار دهد. نظارت توسط این دوربین ها به صورت مناسب تری صورت می گیرد.  رزولویشن و کیفیت مربوط به این دوربین بسیار بالا بوده و به نوعی نسل جدید از دروبین های دام است. در مناطق مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. حتی در بحث ترافیکی نیز این نوع دوربین ها بسیار دیده می شود. دارای امکان گردش بوده و می تواند یک فضای خاصی از خیابان و تردد را تحت پوشش قرار دهد. دروبین گردان به واسطه امکان چرخش می تواند برای محیط های مختلفی تهیه شود. شما می توانید حالت زوم را داشته باشید بدون اینکه افت کیفیت آنچنانی مشاهده کنیم. 

در میحط های بزرگ این دوربین بسیار کارا بوده و می تواند به صورت چرخشی و زوم تمامی محیط را به صورت کامل تحت کنترل قرار دهد. لنز مربوط به این دروبین معمولاً به صورت تیره بوده و امکان تشخیص و ارزیابی کارایی دوربین را سخت کند.
حتی می توانید برنامه ریزی دقیقی بر روی این دوربین ها داشته باشید و نرم افزار، دروبین را طوری تنظیم کنید تا در صورت تشخیص موردی، دوربین شروع به فیلمبرداری کند. این قابلیت باعث می شود تا میزان مصرف هارد نیز کاهش یابد. 

Image

دروبین دام بولت

دروبین های بولت به صورت استوانه ای بوده و به مانند گلوله و یا لوله هستند. شما برای تصویربرداری در بردهای وسیع می توانید از این نوع دوربین ها استفاده کنید. بنابراین در محیط هایی که مناسب است مورد استفاده قرار می گیرد. روکش فلزی و پلاستیکی مورد استفاده آن می تواند به صورت مناسب در برابر آب و گرد و غبار محافظت کند. در فضاهای مختلف مانند فضای بیرون مسکونی، کوچه، باغ، بانک، کارخانه و... مورد استفاده قرار می گیرد. می توان استفاده از این دوربین را برای محیط های باز ایده آل در نظر گرفت. در محیط های باز بسیار مناسب بوده و سایبان مربوط به آن نیز باعث حفاظت کامل نسبت به عوامل بیرونی است. 

قیمت دروبین دام

قیمت این مدل از دوربین های مداربسته به صورت متفاوت بوده و می تواند در بازه قیمتی متنوعی قرار گیرد. دارای خصوصیات بسیار مطلوبی بوده  از جمله آن ها باطن مربوط به آن پنهان بوده و محل لنز و ال ای دی آن پنهان است. هر کسی که به دوربین نگاه می کند نمی تواند تشخصی دهد که ال ای دی مربوط به آن روشن است یا دوربین در آن لحظه کدام موقعیت را تحت نظر دارد. خیلی از افراد سودجو در این شرایط تسلط کافی نسبت به دوربین ندارند. 
از دیگر خصوصیات آن می توان به اندازه کوچک آن اشاره نمود که قابلیت استفاده آسان را در موقعیت های مختلف می دهد. این مدل دوربین ها جمع و جور بوده و می تواند به نوعی شکل راحتی نصب و استفاده شود. به همین دلیل نیز می توانید داخل خانه، مغازه ها و... استفاده کنید. همچنین با توجه به خصوصیات آن می توانید بر روی سقف نیز نصب نمایید تا استفاده کنید. قابلیت چرخش 360 درجه داشته و تمامی محیط را تحت پوشش قرار می دهد.
همه این خصوصیات ها باعث شده است تا نسبت به دیگر دروبین ها قیمت متفاوتی داشته باشد. البته در بین دوربین های دام نیز ویژگی های متنوعی است که قیمت مربوط به این دوربین باز تغییر می کند. شما نیز برای اینکه بتوانید خرید مناسب داشته باشید. نیاز است تا به بررسی کاملی از انواع دوربین ها بپردازید. 
مجموعه برق نت با توجه به فعالیت در زمینه های مختلفی برقی و حفاظتی باعث شده است تا شرایط مطلوبی را برای خریداران تجهیزات حفاظتی فراهم کند. شما نیز برای خرید تجهیزات کل سیستم حفاظتی از این مجموعه می توانید تهیه کنید. مشاوران ما شما در این امر به صورت کامل راهنمایی می کنند. 

کابل شبکه فیوز مینیاتوری سیم و کابل افشار نژاد لامپ متال
کف خواب ایفاپل پریز کابینتی توکار پریز آسانسوری سیم برق

نوشتن یک نظر

این فرم نام، ایمیل، آدرس IP و نظرات شما را جمع می کند تا بتوانیم نظرات شما را در وب سایت پیگیری کنیم. برای اطلاعات بیشتر، قوانین و مقررات و سوالات متداول ما را بررسی کنید، در آنجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه و چگونگی ذخیره اطلاعات شما در اختیار شما قرار می دهیم.
افزودن نظر