دسته‌بندی

دوربین تحت شبکه

خیلی از افراد، امروز از دوربین های تحت شبکه استفاده می کنند و تمایل دارند از این تکنولوژی برای بالا بردن امنیت فضای مورد نظر استفاده کنند. این دوربین ها را بیشتر به اسم دوربین مداربسته تحت شبکه و یا دوربین های ip می شناسند. شما در این دوربین ها توسط اینترنت انتقال داده ها را صورت می دهید. نظارت بر روی یک فضا را با ارسال و دریافت فیلم از طریق اینترنت فراهم می کنند. دستگاه های ضبط کننده تصاویر مربوط به این نوع دوربین ها از نوع nvr بوده و می تواند ظرفیت بالایی از تصاویر را در خود ذخیره نماید.البته این دوربین ها به یک اینترنت متصل است. دوربین مداربسته تحت شبکه در داخل خود یک پردازشگر کوچک  دارد که می تواند پردازشی را صورت دهد. 
اطلاعات تصاویر را دریافت می کنند و می توانند تصاویر را به اطلاعات دیجیتال تبدیل کرده و با استفاده از شبکه اطلاعات تصاویر را به دستگاه های ضبط کننده انتقال دهد.با توجه به کارایی این نوع دروبین ها نسبت به دوربین های آنالوگ نیاز است تا هزینه بیشتری را صرف کنید.  نصب و استفاده از این دستگاه راحت تر بوده و در استفاده از سیم شما دچار محدودیت نمی شوید. کابل کشی مربوط به دوربین مداربسته تحت شبکه بسیار راحت تر از مدل های قدیمی بوده و می تواند میزان کابل مصرفی شما را به میزان قابل توجهی کم کند. دروبین های توسط اینترنت اطلاعات را منتقل می کنند وب کم می گویند اما در دوربین هایی که جنبه نظارتی و امنیتی دارد نت کم بیان می شود. شما می توانید با انتخاب مناسب یک سری اطلاعات تصویری با کیفیت بهره مند شوید. 

Image

دوربین تحت شبکه بیسیم

این دوربین ها، اطلاعات تصویر و صدا را از طریق روش بی سیم یا وایرلسی صورت می دهد. شما فقط برای تأمین برق مربوط به این دوریبن نیاز به یک سیم دارید. برای ارسال مربوط به اطلاعات آن نیاز به هیچ سیمی نمی باشد و از طریق بی سیم این موضوع صورت می گیرد. شما می توانید از طریق صفحه نمایش های مختلف مانند موبایل نیز برای دیدن تصاویر ضبط شده استفاده کنید. دوربین مداربسته بی سیم نیاز به زمان زیادی برای نصب نداره و به راحتی این موضوع صورت می گیرد. شما برای استفاده از این دوربین ها نیاز به سیم کشی ندارید. دروبین های بی سیم دیجیتال دارای کیفیت مطلوب بوده و می توانید با استفاده از وای فای اطلاعات مربوط به دوربین را انتقال دهید. شما با سرعت بسیار بالایی اطلاعات زیادی را منتقل می کنید. نسبت به نویز دارای عکس العمل مناسبی بوده و خود را با شرایط محیطی هماهنگ می کند. شما برای اینکه بتوانید یک دوربین تحت شبکه بی سیم مناسب داشته باشید، باید شرایط و همچنین با انواع دوربین ها آشنایی لازم دارید. 
دروبین های تحت شبکه بی سیم دارای انواع مختلفی هستند که آنالوگ، دیجیتال و وایرلس است. این نوع دوربین ها قدیمی تر بوده و از طریق امواج رادیویی انتقال تصویر را انجام می دهد. قیمت این نوع دوربین مداربسته بیسیم ارزان تر می باشد. دوربین های مداربسته بیسیم دیجیتال شما می توانید اطلاعات تصویری را توسط وای فای انجام دهید. احتمال هک شدن این نوع دوربین ها نیز بسیار پایین بوده و شما می توانید با تدارک رمز و تنظیمات مناسب حفاظت مناسبی صورت دهید.  نکته مهم در استفاده از این مدل دوربین مداربسته عدم استفاده از کابل و سیم است. پیچیدگی مربوط به آن نیز بسیار کم بوده و می تواند به صورت ویژه شرایط ایده آلی را برای شما فراهم کند. 

دوربین تحت شبکه سیم کارتی

سرعت انتقال داده در این نوع دوربین ها بسیار مناسب بوده و می توانید با استفاده از سیم کارت های اپراتور مختلف این روند را صورت دهید. از مهم ترین مزیت های مربوط به آن می توان به سرعت بالا آن اشاره نمود. ارزش مربوط به این نوع دوربین ها نسبت به دیگر مدل ها بیشتر بوده و می تواند قیمت آن را نیز بالا ببرد.

Image

شما نیاز به مودم برای انتقال داده ندارید و می توانید به صورت ویژه از طریق یک سیم کارت این عمل را انجام دهید. مدلهای مختلفی در این نوع سیم کارت ها دیده می شود. برای مثال بعضی از دوربین ها برای فضای بیرونی و یا داخلی می باشند. دوربین های با قابلیت استفاده در محیط بیرون عموماً دارای ویژگی ضدآب و گرد و غبار می باشند. میزان زوم و همچنین کیفیت تصویر نیز مختلف است. 
دروبین تحت شبکه سیم کارت خور در ورژن جدید تولید می شود و می تواند به صورت مناسب عملیات ضبط و انتقال داده را صورت دهد. همانند دیگر دوربین مداربسته نیاز به سیم زیادی ندارد و بخش اینترنت خود را نیز از طریق سیم کار تأمین می کند. همین سیم کارت های معمولی مورد استفاده در موبایل ها به صورت کامل جوابگو بوده و می تواند شرایط مناسبی را برای شما تأمین کند.

دوربین تحت شبکه کوچک

در حال حاضر شما گزینه های مختلفی برای خرید دوربین مداربسته دارید. این دوربین های تحت شبکه می تواند در ابعاد مختلفی تولید شود. یکی از مهم ترین ویژگی ها خرید دوربین کوچک است. در جاهایی که فضای مناسب ندارید و یا قصد دارید تا به سختی قابل مشاهده باشد می توانید به سراغ این مدل دوربین ها بروید. 

Image

قیمت دوربین تحت شبکه

دوربین های تحت شبکه دارای تنوع مدلی می باشد که هر یک از آن ها نیز باز با توجه به خصوصیات تقسیم بندی می شود. دوربین های تحت شبکه با کمترین سیم و کابل می تواند به صورت مناسب نصب خود را انجام دهید. دوربین های مداربسته تحت شبکه در مقابل دوربین های آنالوگ نسخه جدیدی است و می تواند کیفیت و قابلیت مناسبی را به شما انتقال دهد. تنوع محصولات و برندها بر اهمیت خرید از محل معتبر می افزاید. شما برای اینکه بتوانید یک گزینه مناسب را خرید نمایید نیاز دارید تا به سراغ مرکز فروش دروبین تحت شبکه بروید. شرکت برق نت یکی از معتبرترین مراکز برای ارائه خدمات مربوط به دروبین های تحت شبکه می باشد. شما نیز می توانید از طریق اینترنت خرید خود را صورت دهید. 

کابل شبکه فیوز مینیاتوری سیم و کابل افشار نژاد لامپ متال
کف خواب ایفاپل پریز کابینتی توکار پریز آسانسوری سیم برق

نوشتن یک نظر

این فرم نام، ایمیل، آدرس IP و نظرات شما را جمع می کند تا بتوانیم نظرات شما را در وب سایت پیگیری کنیم. برای اطلاعات بیشتر، قوانین و مقررات و سوالات متداول ما را بررسی کنید، در آنجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه و چگونگی ذخیره اطلاعات شما در اختیار شما قرار می دهیم.
افزودن نظر