دسته‌بندی

دستگاه NVR

برای اینکه بتوانیم ضبط تصاویر را داشته باشیم در سیستم مداربسته آنالوگ از دستگاه DVR  استفاده می کنیم و اگر سیستم مداربسته تحت شبکه باشد از دستگاه NVR استفاده می شود. NVR که مخفف NETWORK VIDEO RECORDER می باشد می توانید به عنوان دستگاه ضبط کننده در دوربین مداربسته شبکه ای استفاده شود. شما با استفاده از این دستگاه می توانید ذخیره سازی تصاویر و همچنین مدیریت مربوط به آن را داشته باشید. بخشی از خصوصیات مربوط به این دستگاه می تواند باعث تنوع محصولی شده و به صورت مناسب دسته بندی شود. یکی از مهم ترین وسیله های مورد استفاده در بخش امنیتی استفاده از دوربین مداربسته مناسب است. استفاده از سیستم نظارتی تحت شبکه باعث تقویت بخش امنیتی یک فضا می شود. 

برندهای مختلفی سعی نمودن تا این دستگاه را تولید و روانه بازار کنند. با توجه به تنوع محصولی نیاز است تا آشنایی کاملی از آن داشته باشیم و بتوانیم دقیق ترین محصول را خرید کنیم. هماهنگی مناسب بین این ابزارها می تواند به گونه ای باشد که بهترین کیفیت را به شما داده شود. وضوح مربوط به تصاویر ضبط شده به صورت کاملاً شفاف و مناسب بوده و می تواند گزینه مناسبی برای بررسی شرایط مختلف باشد. نصب و استفاده از آن نیز به راحتی بوده و کابل کشی کمتری نیاز دارد. از دیگر خصوصیات آن که باعث شده است تا محبوبیت بسیاری به دست آورد انعطاف پذیری بالا آن بوده که باعث جذب مصرف کنندگان می شود. 

Image

قیمت دستگاه NVR 

دستگاه های NVR دارای تنوع بسیاری می باشد که هر یک از آن ها خصوصیات خاص خود را به همراه دارد. همه این موارد بر روی قیمت دستگاه تأثیرگذار بوده و می تواند باعث تفاوت قیمت بر روی این دستگاه ها شود. شما با توجه به شرایط خود می توانید گزینه مناسبی برای خرید دستگاه ضبط داشته باشید.  باید ویژگی های مهم در کنار قیمت مورد نظر در نظر بگیرید و بتوانید به صورت مناسب از این بخش لیستی تهیه کنید. 

خصوصیات متمایز کننده دستگاه NVR

یکی از مهم ترین خصوصیات متمایزکننده این دستگاه ها تعداد کانال مربوط به آن می باشد. دستگاه های NVR می توانند 4، 8، 16 و یا 32 کاناله باشند. هر یک از کانال ها نشان دهنده حمایت و پشتیبانی از یک دوربین است. تعداد کانال مربوط به دستگاه نباید از تعداد دوربین های مورد استفاده کمتر باشد. این موضوع باعث می شود تا یکی از فاکتورهای تمایز روی دهد. دیگر خصوصیت متمایزکننده میزان رزولوشن دستگاه ضبط است. میزان رزولوشن دستگاه ضبط و دوربین باید دارای یک نمره مگاپیکسلی باشند. به نوعی از یک مدل پشتیبانی کنند. بهتر است کیفیت مربوط به دستگاه از کیفیت دوربین بالاتر بوده و حتی می توانید در آینده نیز از یک دوربین با کیفیت تر استفاده کنید. 
میزان هارد مربوط به دستگاه نیز مهم است که می تواند چه حجمی از داده ها را داخل خود ذخیره کند. هر چه میزان و ظرفیت آن بیشتر باشد، رکورد تحت شبکه شما توانایی ضبط تصاویر بهتر و بیشتری را دارد. دستگاه شما این قابلیت را دارد تا میزان حجم مربوط به این داده ها را نیز کاهش دهد. 4 تا 6 ترابایت از میزان حجم معمول در بازار است که می توانید آن را معیار خرید دستگاه خود قرار دهید. در بخش بعدی خصوصیات دستگاه NVR که می تواند تمایزی بین مدل های مختلف صورت دهد تعداد پورت مربوط به آن است. پورت ورودی صدا مربوط به میکروفون و بلندگو و همچنین پورت های مربوط به تصویر VGA و HDMI برای اتصال به مانیتور و نمایشگر، پورت cvbs برای اتصال به تلویزیون، پورت usb و... می باشد. 
قابلیت بازپخش یا پلی بک از دیگر خصوصیات مطلوب مربوط به این دستگاه ها است. این ویژگی باعث می شود تا پخش زنده و بازپخش تصاویر ضبظ شده را برای شما فراهم نماید. شما در هنگام ضبط تصاویر دریافتی را مشاهده کنید و یا پس از وقوع سرقت نیز این موضوع بررسی کنید. 

دستگاه NVR تحت شبکه

نصب دوربین تحت شبکه یکی از به روزترین امکانات می باشد که می تواند باعث بهره مندی از تکنولوژی نو شود. مدل های مختلفی از این دستگاه در بازار موجود است که می تواند به صورت مناسب نیاز شما را برطرف کند. دستگاه های ضبط تصاویر دوربین مداربسته تحت شبکه می تواند با مقدار سیم کمتر تمامی سیستم شما را راه اندازی کند.
سیستم nvr تمامی خصوصیات مربوط به دستگاه های dvr را دارا می باشند اما این موضوع باید تحت شبکه برای nvr صورت گیرد. مقدار پهنای باند مربوط به ورودی دستگاه بسیار مهم بوده و نشان از پردازش میزان حجم پردازش دستگاه دارد. زمانی که دوربین های با کیفیت تصویر بالا به دستگاه متصل می شود به وضوح این موضوع دیده می شود. 

Image

دستگاه NVR  8 کاناله

دستگاه 8 کاناله nvr از محصولات موجود در بازار می باشد که می تواند حداکثر 8 تا دروبین را پشتیبانی کند. قیمت مربوط به این دستگاه از نوع dvr گران تر بوده و علت آن نیز به دلیل پیچیدگی سیستم آن نسبت به dvr می باشد. برند، پورت، میزان هارد وپهنای باند مربوط به آن باعث تفاوت قیمتی می شود. شما باید دستگاه 8 کاناله nvr را مطابق با دوربین های مورد استفاده انتخاب کنید. هماهنگی بین این دو بسیا مهم بوده و می تواند بر روی کیفیت تصاویر تأثیرگذار باشد. 

دستگاه NVR 4 کاناله

این دستگاه ها برای ضبط 4 تا دوربین به کار می رود. این دستگاه ضبط می تواند تا رزولوشن 4 مگاپیکسل را پشتیبانی کند. قابلیت پشتیبانی مناسب از هارد و ظرفیت بالا از قابلیت های دستگاه است. پورت های ورودی و خروجی آن شامل موارد زیادی است که می تواند بر روی ورودی و خروجی تأثیرگذار باشد. دوربین مداربسته و سیستم مورد استفاده در آن به صورتی می باشد که می تواند کیفیت مربوط به تصاویر ضبط شده را موثر باشد. باید در هنگام خرید این سیستم دقت لازم داشته باشید. مراجعه به یک مرکز مناسب که می تواند به صورت حرفه ای به شما مشاوره خرید دستگاه NVR ارائه کند، بهترین روش برای خرید دستگاه ضبط دوربین می باشد. 

کابل شبکه فیوز مینیاتوری سیم و کابل افشار نژاد لامپ متال
کف خواب ایفاپل پریز کابینتی توکار پریز آسانسوری سیم برق

نوشتن یک نظر

این فرم نام، ایمیل، آدرس IP و نظرات شما را جمع می کند تا بتوانیم نظرات شما را در وب سایت پیگیری کنیم. برای اطلاعات بیشتر، قوانین و مقررات و سوالات متداول ما را بررسی کنید، در آنجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه و چگونگی ذخیره اطلاعات شما در اختیار شما قرار می دهیم.
افزودن نظر