دسته‌بندی

شرکت بازرگانی برق MEIT

شرکت بازرگانی برق و صنعت مغان که بعد از مدتی با نام تجاری MEIT در بازار شناخته شد از سال 1372 در خراسان به عنوان دفتر فروش سیم و کابل مغان فعالیت خود را آغاز کرده است. سهم عمده ای از بازار فروش خراسان به شرکت بازرگانی برق و صنعت مغان تعلق دارد. دلیل اصلی این موضوع ارتباط گسترده شرکت بازرگانی برق و صنعت مغان با اصناف الکتریکی و تلاش های مستمر و مفید گروه مهندسی فروش در اکثر پروژه های موجود در سطح استان خراسان است که موجب اختصاص بخش عمده ای از سهم بازار به این مجموعه شده است. شرکت بازرگانی برق و صنعت مغان در سال 1383 به منظور توزیع کالای و ارائه خدمات برتر و متفاوت در صنعت روشنایی، برق و الکترونیک با بهره گیری از تجربه چند سال به صورت رسمی در مشهد به ثبت رسید. این مجموعه در بازارهای داخلی به عنوان بهترین تامین کننده کالاهای برق، روشنایی و الکترونیک عمده در پروژه های بزرک سطح کشور شناخته می شود.
 

شرکت بازرگانی برق MEIT

 

همگام با فعالیت های گسترده خود در بازارهای داخلی، شرکت بازرگانی برق و صنعت مغان برای برقراری ارتباط با عرصه بین المللی فعالیت های صادرات خود را در بازارهای جهانی گسترش داد. این مجموعه توانست در زمینه واردات نیز ارتباط گسترده ای با سایر کشورهای پیشرفته در زمینه صنایع روشنایی و برق ارتباط برقرار کند. گسترش فعالیت و ارتباطات این مجموعه با بازارهای خارجی و تحلیل و بررسی بازار نقاضا و پاسخگویی به نیازهای مختلف آن ها محصولات متنوع و باکیفیتی را با برند MEIT تولید و به بازار عرضه کرد. محصولات روشنایی برند MEIT نسبت به کالاهای مشابه در بازار از کیفیت و قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. محصولات روشنایی برند MEIT مورد تایید سازمان و ادارات مختلف خصوصی و دولتی هستند و این مسئله در زمینه رسیدن به تولید بیشتر و باکیفیت محصولات روشنایی بسیار حایز اهمیت است. در راستای افزایش رونق تولید داخلی و حمایت از کالا و محصولات ایرانی، این مجموعه تصمیم گرفت که خطوط صنایع روشنایی خود را در داخل کشور با نام صنایع روشنایی تولید نور انتخاب نماید.

 

فروش محصولات روشنایی MEIT


محصولات روشنایی برند MEIT


محصولات روشنایی برند MEIT یکی از بهترین و باکیفیت ترین محصولات روشنایی در کشور است که توانسته است در مدت زمان کوتاهی جایگاه مناسبی را نسبت به محصولات مشابه از لحاظ کیفیت داشته باشد. صنایع روشنایی تولید نور با سابقه و فعالیت گسترده و تجربه فراوان در صنایع روشنایی و مجهز بودن به دستگاه های پیشرفته و روز دنیا تمامی مراحل طراحی و تولید محصولات روشنایی برند MEIT را با دقت و حساسیت بالا انجام می دهد. این مجموعه علاوه بر برخورداری از تجهیزات مدرن و آزمایشگاه های فنی و تخصصی در زمینه تولید صنایع روشنایی برند MEIT توانسته است با استفاده از آخرین نسل از تکنولوژی روز آلمان در بازار داخلی محصولات روشنایی متنوع و باکیفیت را تولید نماید.

 
محصولات روشنایی MEIT


واحد بازرگانی صنایع روشنایی مجموعه تولید نور به شرکت بازرگانی برق و صنعت مغان واگذار شده است و در راستای این امر نمایندگی های تولید و. پخش محصولات روشنایی تولید نور در خارج و داخل کشور نیز به بازرگانی برق و صنعت مغان تحویل داده شده است. این مجموعه به صورت همزمان در دفاتر فروش خود در تهران و مشهد آماده پاسخگویی به نیاز مشتریان و ارائه خدمات پس از فروش به آنها است. خدمات مهم قابل ارائه از سوی تیم مهندسی شرکت بازرگانی برق و صنعت مغان با نام تجاری MEIT به شرح زیر است:
•    ارائه خدمات مشاوره در زمینه طراحی و تولید محصولات روشنایی با توجه به نوع پروژه
•    تولید قالب و محصولات روشنایی مخصوص براساس نوع سفارش در صنایع روشنایی MEIT 
•    افزایش سطح رضایت مشتریان و ارتباط با مشتری جهت ارائه محصولات و خدمات برتر و با کیفیت
با توجه به این مواردگروه تولیدی صنایع روشنایی برند MEIT در نظر دارد به یکی از 10 شرکت های برتر در کشور و آسیا به عنوان تامین کننده در صنایع روشنایی ساختمان و دکوراسیون داخلی تبدیل شود. از وظایف مهم این مجموعه فروش محصولات با کیفیت با بهره گیری از تکنولوژی رو دنیا، ارتباط موثر و مداوم با مشتریان به منظور افزایش سطح رضایت و مشاوره تخصصی فنی برای انتخاب بهترین و مرغوب ترین کالای روشنایی مورد نیاز به مشتریان می باشد.

 

فروش محصولات روشنایی MEIT

 

فروش محصولات روشنایی MEIT


محصولات روشنایی MEIT از پرفروش ترین و باکیفیت ترین محصولات روشنایی در کشور محسوب می شود که توسط مجموعه بازرگانی برق و صنعت مغان با نام تجاری MEIT در بازار داخلی و خارجی به فروش می رسد. حساسیت و دقت بالا در انتخاب کالا و بهره جویی از دانش و تخصص مجموعه بازرگانی برق و صنعت مغان، به کارگیری فناوری روز دنیا و روش های مدیریتی نوین، برترین تامین کننده محصولات روشنایی در بازار داخلی و خارجی همه از اهداف و خط مشی گروه تولیدی صنایع روشنایی برند MEIT محسوب می شود. تجریه و فعالیت گسترده این شرکت در عرصه های بین المللی موجب برقراری ارتباط موثر این شرکت با سایر کشورهای پیشرفته و توسعه یافته در زمینه طراحی و تولید محصولات روشنایی در دنیا شده است.

کابل شبکه فیوز مینیاتوری سیم و کابل افشار نژاد لامپ متال
کف خواب ایفاپل پریز کابینتی توکار پریز آسانسوری سیم برق

نوشتن یک نظر

این فرم نام، ایمیل، آدرس IP و نظرات شما را جمع می کند تا بتوانیم نظرات شما را در وب سایت پیگیری کنیم. برای اطلاعات بیشتر، قوانین و مقررات و سوالات متداول ما را بررسی کنید، در آنجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه و چگونگی ذخیره اطلاعات شما در اختیار شما قرار می دهیم.
افزودن نظر