دسته‌بندی

فیلتر های اعمال شدهحذف
53 کالا

جعبه فیوز و جعبه تقسیم و تابلو های رایزری

جعبه فیوز برق نت یکی از قسمت های بسیار مهم در ساختمان برای برق کشی است که شما عمدتا در قسمت در ورودی هر مکانی ممکن است این جعبه کاربردی را مشاهده نمایید. فیوز فشنگی، اتوماتیک، مینیاتوری و محافظ جان از جمله فیوزهای مهمی هستند که شما می‌توانید برای فیوز در نظر بگیرید. مزایای فوق العاده انواع جعبه های فیوز را شما می توانید طبق مقررات استاندارد برای ایمنی و امنیت هرچه بیشتر ساختمان خود مورد استفاده قرار دهید. هر گونه مشکل در یک سر خط باعث می‌شود تا فقط همان سرخط از مدار خارج شود و دیگر مسیرها نیز بتوانند به راحتی به ادامه کار خود بپردازند. به واسطه سرعت عملکرد شما می توانید کندکار و تند کار را برای عملکرد فیوزها در نظر بگیرید. به واسطه ساختار فیوزهای ذوب شونده، فیوزهای مینیاتوری و فیوزهای پیچی هر کدام راندمان خاصی را دنبال می کنند.

جعبه مینیاتوری

از مهم ترین قسمت های مربوط به ساختمان قسمت برق آن می باشد. زمانی که ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد باید در بخش برقی نیز مشکلی وجود نداشته باشد. یکی از ابزارهای مورد استفاده در آن جریان، استفاده از جعبه مینیاتوری است. معمولاً در قسمت درب ورودی ساختمان قرار داده می شود. همه این موارد باید دارای یک استانداردی باشد تا بتواند آن عملکرد مورد انتظار را از خود نشان دهد.

مهندس برق ساحتمان سعی می کند تا در زمان ساخت از بهترین امکانات و همچنین با در نظر گرفتن تمامی نکات ایمنی این روند را اجرایی کند. جعبه مینیاتوری یا جعبه فیوز نقش مهمی در برق ساختمان داشته و می تواند وظیفه کنترل اصلی را در مسیر برق داشته باشد. تمامی واحدهای یک ساختمان به این منطقه متصل است. سیم کشی های مختلف ساختمان از طریق این جعبه شروع می شود. مهندسین برق به راحتی می توانند در سیستم برق رسانی خود از این ابزار استفاده کنند.
روش های قدیمی جای خود را به این دستگاه داده است که می تواند نصب و سیم کشی را به صورت کاملاً راحت انجام دهد. برای اطلاع از قیمت و خرید انواع قاب مینیاتوری می تواند به مراکز معتبر مراجعه کنید و از بهترین و با کیفیت ترین جنس ها دیدن فرمایید. شما با استفاده از این جعبه می توانید به صورت ویژه از یک نظم خاصی در سیم کشی برق بهره ببرید.

شما می توانید به صورت روکار و یا توکار آن را اجرا کنید و به راحتی آن را اجرا کنید. در روکار شما نصب راحت تری خواهید داشت و به وسیله پیچ و رول پلاک به دیوار نصب می شود. مدل توکار مربوط به جعبه در داخل دیوار نصب می شود.

جعبه مینیاتوری لگراند

جعبه های مینیاتوری به صورتی می باشند که می توانید کنترل کاملی نسبت به آن داشته باشید. مستقیم به کنتور وصل بوده و از طریق این جعبه تقسیمات مورد نظر در یک واحد یا چند واحد صورت می گیرد. کنترل مربوط به سیستم برق رسانی به صورت مطلوب شکل می گیرد. این محصول از تولیدات شرکت لگراند کشور ترکیه است.
یک منبع تأمین انرژی در ساختمان بوده و می تواند تأمین برق را به صورت مطلوب داشته باشید. اکثر این محصولات به صورت توکار بوده و می تواند کیفیت بالایی را برای شما به همراه داشته باشد.

جعبه مینیاتوری اشنایدر

جعبه مینیاتوری اشنایدر از جمله جعبه مینیاتوری با کیفیت اس��. شما می توانید محافظت کاملی در مدار الکتریکی با استفاده از این جعبه داشته باشید. شما به راحتی می توانید آن را نصب کنید و از آن استفاده نمایید. از قطعات پرکاربرد در بخش الکتریکی بوده و می تواند نظر هر کسی را با کیفیت مطلوب خود جلب کند.

وسایل الکتریکی واحد شما در امنیت کامل به سر می برد و محافظت کاملی از آن صورت می گیرد. اگر جریانی بیش از حالت عادی به وجود آید سریع جریان برق را قطع می کند و باعث جلوگیری از صدمه وسایل برقی می شود. شما می توانید این محصول را از یک فروشگاه معتبر تهیه کنید.

جعبه مینیاتوری ایفاپل

برای اینکه بتوانیم سیستم برق رسانی مکان های مختلف در برابر خطراتی مانند اتصال کوتاه یا افزایش جریان که خطراتی همچون آتش سوزی، آسیب رسیدن به سیم کشی و... جلوگیری کنیم، نیاز به یک جعبه مینیاتوری مناسب است. ایفاپل از برندهای معتبر این حوزه است که به کشور ما وارد می شود.کیفیت مطلوب آن باعث شده است تا عده زیادی از افراد آن را در کار خود داشته باشند. البته علاوه بر اهمیت برند، خرید از مکان مناسب نیز مهم است.

با توجه به اینکه تعداد زیادی از افراد به فروش این محصولات می پردازند ممکن است در بین فروشنده ها افراد سودجو نیز وجود داشته باشد و از بی اطلاعی شما سواستفاده کنند.
برند ایفاپل دارای محصولات متنوعی در حوزه برقی می باشد، یکی از آن تولید فیوزهای مینیاتوری است. این برند پرتقالی دارای کیفیت مطلوبی بوده به طوری که می تواند الویت اول بسیاری از افراد در زمان خرید فیوز مینیاتوری باشد.

جعبه مینیاتوری روکار

شما می توانید جعبه فیوز مینیاتوری را به صورت روکار و یا توکار در بخش برقی ساختمان استفاده کنید. یکی از مدل های جعبه مینیاتوری که شما می توانید از آن استفاده نمایید، جعبه مینیاتوری روکار است. استفاده از آن به راحتی بوده و می تواند گزینه راحتی برای تعداد زیادی از مصرف کنندگان باشد. برای نصب جعبه مینیاتوری روکار شما به راحتی می توانید از پیچ و رول پلاک به دیوار استفاده نمایید. جنس بدنه آن بسیار مهم است، شما می توانید با توجه به آن یک خرید اقتصادی داشته باشید. برندهای مختلفی این نوع جعبه را تولید می کنند. بدنه پلاستیکی آن می تواند باعث جلوگیری از زنگ زدگی شود.

جعبه مینیاتوری فلزی

یکی از مناسب ترین گزینه ها برای خرید جعبه مینیاتوری، خرید جنس فلزی آن است. تعداد ریل های مربوط به آن متنوع می باشد، از دو تا 24 تعداد دارند. قاب مورد نظر آن نیز مورد بررسی قرار گیرد. البته برند جعبه نیز مهم بوده و می تواند بر روی قیمت آن نیز تأثیرگذار باشد. ریل فلزی، نوع ترمینال، نوع درب و کیفیت مورد استفاده در آن می تواند بر روی قیمت جعبه مینیاتوری تأثیرگذار باشد. کاربرد یک جعبه مناسب می تواند بر روی امنیت و کیفیت سیستم برقی ساختمان کمک کند. برای اینکه بتوانید از تمامی محصولات جعبه مینیاتوری فلزی و... اطلاعات کاملی به دست آورید در این سایت محصولات مورد نظر را مشاهده کنید.

در کنار تمامی مواردی که بیان شد، نیاز است تا خرید جعبه مینیاتوری از یک مرکز مناسب انجام دهید. برق نت از جمله مجموعه ای می باشد که سعی کرده تا تمامی محصولات با کیفیت و پرکاربرد را برای شما تهیه نماید تا بتوانید به راحت ترین شکل از طریق اینترنتی خرید خود را صورت دهید. با توجه به هزینه های بالای مربوط به لوازم برقی توجه به سیستم برق رسانی می تواند بهترین کمک کننده به شما باشد. سعی شده است تا محصولات متنوعی از برندهای مختلف را تهیه و عرضه نماییم.

کلید مینیاتوری

کلید مینیاتوری نوعی فیوز برق است که دارای یک کلید الکترومکانیکی خودکار می باشد و وسیله ای است که مصرف کننده را در برابر خطای اتصال کوتاه و هم جریان اضافه بار محفاظت می کند. کلید مینیاتوری به علت خودکار بودن، بعد از قطع شدن، مجدد به مدار باز می گردد. این مدل فیوز برق غیر قابل تنظیم بوده و می توانند هم به صورت مغناطیسی و هم به صورت حرارتی عمل کنند.

انواع جعبه تقسیم

انواع جعبه تقسیم را شما می‌توانید با امروزه در اشکال مربعی، مستطیلی، گردو سقفی مورد استفاده قرار دهید. ترمینال جعبه تقسیم دو سیم را به یکدیگر درون جعبه متصل می کند.متداول ترین نوع جعبه تقسیم 4 یا 6 ترمینال دارد. ترمینال های قابل تنظیم با پیچ گوشتی، ترمینال های پیچیده تکی و ترمینال های نگهدارنده هرکدام به نحوه اتصال سیم ها مورد استفاده قرار می گیرند که شما برای خرید جعبه تقسیم بهتر است از فروشگاه آنلاین هرچه سریعتر به خرید با کیفیت و به صرفه جعبه تقسیم بپردازید. از جمله اهدافی که شما می توانید به واسطه آن به خرید تقسیم بپردازید، این است که افراد به هیچ عنوان از تماس مستقیم با سیم های برق دچار آسیب نمی شوند و همچنین سیم های برق از گرد و غبار و رطوبت به راحتی حفظ می شوند و شما می توانید برق را در واحدهای مختلف طبقه بندی کرده و از انواع آتش سوزی جلوگیری به عمل آورید.

اگر شما به جنس جعبه، درجه حفاظت، نوع و تعداد پایانه ها، اندازه و شکل جعبه تقسیم توجه کنیدف خرید شما می تواند خرید پر بازده ای باشد.جعبه تقسیم به یک باکس مربع یا مستطیل شکل گفته می شود که جهت برقراری سیم ها و اتصالات الکتریکی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. به عبارت دیگر سیم ها و اتصالات برق ساختمان از طریق این قطعه الکترونیکی به بخش های مختلف فرستاده می شود. در گذشته جعبه های تقسیم در سیستم برق کشی ساختمان و جهت انشعاب دهی و مخفی کردن اتصالات مورد استفاده قرار می گرفت. اما امروزه جعبه های فیوز جایگزین جعبه های تقسیم شده و در بخش ورودی اغلب ساختمان ها نصب شدند.

خرید جعبه تقسیم

در زمان های گذشته خرید جعبه تقسیم برای انشعابات برق منازل و ساختمان ها انجام می شد اما در حال حاضر در اغلب خانه ها و مجتمع های بزرگ و کوچک از جعبه های فیوز برای سیستم برق کشی استفاده می شود.

امروزه انواع جعبه فیوز می‌تواند به کیفیت سیستم سیم کشی ساختمان اشاره واضحی داشته باشد و باید این نکته را از یاد نبرید، که فیوزها در سه قسمت مغزی، کلاهک و پایه فیوز مورد استفاده قرار می‌گیرند، که در این بین کلید محافظ جان یکی از انواع فیوز است که می‌تواند در مقابل انواع اضافه بار و اتصال کوتاه در برق کشی ساختمان مورد استفاده قرار گیرد. شما انواع مختلف فیوز را می توانید هم اکنون از فروشگاه آنلاین به قیمتی مناسب خریداری نمایید و در طولانی مدت مورد استفاده قرار دهید.

لامپ ال ای دی کابل های شبکه کابل و تجهیزات شبکه